El Shopp Out reobre avui!

Un total de 40 marques participen en l’esdeveniment social de la Fundació Ramon Noguera amb descomptes de fins al 70%

El Shopp Out torna avui divendres a obrir les seves portes sumant-se a la campanya del Black Friday, després que la setmana passada la pluja impedís l’afluència de visitants prevista. L’esdeveniment social de la Fundació Ramon Noguera, que ofereix descomptes de fins al 70% en primeres marques, i aquesta reedició serà amb descomptes addicionals de fins el 20%, estarà obert fins diumenge en horari de 10h a 21 h (diumenge fins les 19h).

La proposta de perllongar el Shopp Out va venir de la demanda majoritària dels clients que no van poder comprar fa una setmana degut al mal temps i a les pluges. Per això la Fundació Noguera, com a organitzadora del certamen, va decidir obrir un cap de setmana més.

Fins diumenge, a la seu que l’entitat té al polígon de Mas Xirgu, hi seran presents 40 firmes de roba, calçat, complements i parament per a la llar, de les quals una dotzena hi van participar per primera vegada en la 12a edició que es va celebrar la setmana passada (del 15 al 18n de novembre).  L’esdeveniment, que fins ara s’havia celebrat durant el mes d’octubre, s’ha traslladat al novembre per incentivar les compres de cara al Nadal. Com és habitual, un 5% de les vendes es destinaran a projectes socials de l’entitat.

Amb l’objectiu que la visita sigui una experiència familiar i d’oci per a totes les edats, hi haurà diverses foodtrucks amb propostes molt variades, incloses opcions sense gluten, i també es faran concerts i activitats infantils.

DIES: Del 23 al 25 de novembre

HORARI: De 10h a 21h, excepte diumenge que tanca a les 19h

LLOC: Polígon Mas Xirgu (C/de la Indústria i C/Gerundense)

Obrim també pel Black Friday!

Del divendres 23 al diumenge 25 de novembre

+ SHOPP OUT

+ DESCOMPTES

+ BLACK FRIDAY

El ShoppOut es prorroga i tornarà a obrir les seves portes des del divendres 23 al diumenge 25 de novembre aprofitant la campanya del “Black Friday”. Aquesta proposta d’obrir neix de la demanda majoritària dels visitants del ShoppOut, persones disposades a col·laborar, comprar i gaudir de l’esdeveniment, i que no han pogut fer-ho degut al mal temps i les pluges. La Fundació Ramon Noguera, com a organitzadora, ha decidit obrir un cap de setmana més per donar oportunitat d’assistir a tots aquells que encara no ho han pogut fer. Així, el ShoppOut se suma a la campanya del “Black Friday” i reprèn l’activitat el divendres 23 de novembre i fins el diumenge 25 de novembre en horari de 10h a 21h (diumenge fins les 19h) amb descomptes addicionals en la majoria d’articles.

El Shopp Out dona el tret de sortida a les compres de Nadal

El Shopp Out, la iniciativa social de la Fundació Ramon Noguera, ha donat avui  el tret de sortida a les compres de Nadal amb una notable afluència de visitants. Fins diumenge, el recinte de la Fundació, situat al polígon de Mas Xirgu de Girona, reunirà un total de 44 marques de roba, calçat, complements, joguines i parament per a la llar que oferiran descomptes de fins al 70%.

A diferència d’altres anys que el Shopp Out s’ha celebrat durant el mes d’octubre, aquest any els organitzadors han decidit endarrerir dates i traslladar-lo al novembre per aprofitar la proximitat amb les festes nadalenques i fomentar així les compres solidàries dels visitants. Com és habitual, un 5% de les vendes es destinaran a projectes socials de l’entitat sense ànim de lucre que treballa des de fa més de cinquanta anys per millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual a Girona i a la comarca del Gironès.

Durant la inauguració d’aquesta dotzena edició, que s’ha celebrat aquest migdia, la directora de la Fundació Ramon Noguera, Pepita Perich, ha qualificat el Shopp Out “d’autèntic aparador d’idees de cara al Nadal” i ha
convidat als assistents a aprofitar-lo per fer seves compres, que a més a més tindran un component solidari. Per la seva banda, el president de la Cambra de Comerç, Domènec Espadalé, ha destacat la “doble vessant” comercial
però sobretot social del projecte de la Fundació Ramon Noguera, una de les entitats socials més antigues de la ciutat.

A la inauguració hi ha assistit també la directora territorial del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, Marta Casacuberta, que ha elogiat el treball que desenvolupa la Fundació a qui considera “un aliat” per fer arribar
oportunitats de treball a persones amb discapacitat intel·lectual. Finalment, la regidora de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Girona, Glòria Plana, ha conclòs l’acte dient que el Shopp Out és un esdeveniment en el qual hi
“guanya tothom”: el teixit empresarial, la societat, les persones més vulnerables i la ciutat.

El Shopp Out és un esdeveniment plenament consolidat a la ciutat en el qual els assistents a banda de moda poden gaudir també de gastronomia i oci. Al llarg del recorregut hi ha diverses foodtrucks amb propostes molt variades, incloses opcions sense gluten. No hi faltarà tampoc la música en viu, amb concerts diaris, i les activitats infantils com ara espectacles de màgia, contes o tallers de maquillatge.

El Shopp Out estarà obert cada dia de 10h a 21 h excepte diumenge, que tancarà a les 20h.

Roda de premsa de presentació del ShoppOut

El Shopp Out de la Fundació Ramon Noguera, la iniciativa de compres socials més important de l’estat amb 4.000 metres quadrats d’expositors, canvia enguany de dates i se celebrarà entre els dies 15 i 18 de novembre amb la intenció d’incentivar les compres de cara al Nadal. Tradicionalment, aquest gran mercat a l’aire lliure, que ofereix descomptes de fins al 70% en primeres marques, s’havia dut a terme durant el mes d’octubre, però els organitzadors han apostat per endarrerir l’esdeveniment i augmentar-ne l’oferta pensant sobretot en les festes de Nadal, una de les èpoques de més consum. El Shopp Out comptarà amb 44 marques de roba, calçat, complements, parament per a la llar i joguines, de les quals una dotzena hi participen per primera vegada.

La directora-gerent de la Fundació Ramon Noguera, Pepita Perich, ha convidat avui durant la roda de premsa de presentació del Shopp Out a “gaudir d’un entorn” que va més enllà de la moda, ja que combina oci, gastronomia i solidaritat i ha dit que iniciatives d’aquest tipus permeten fer arribar “el projecte social de la Fundació Ramon Noguera” a molta gent.

El canvi de dates és la novetat més destacada d’aquesta dotzena edició que tindrà com a lema ‘Fira’t’, amb la idea que els clients trobin tot allò que busquen amb interessants descomptes. Com és habitual, un 5% de les vendes es destinaran a projectes socials de la Fundació Ramon Noguera, entitat sense ànim de lucre que des de fa més de 50 anys atén persones amb discapacitat intel·lectual de la comarca del Gironès.

El padrí d’aquesta edició serà el llibreter Guillem Terribas, propietari de la Llibreria 22, un establiment que forma part ja de la història cultural de Girona i que enguany celebra el seu quarantè aniversari. Terribas ha posat en valor la feina feta per la Fundació i ha recordat la figura de l’empresari gironí Ramon Noguera (fabricant de productes tant coneguts com el Mistol), que va fundar l’any 1965 l’Associació Àngelus, dedicada a l’atenció de persones amb discapacitat intel·lectual. L’entitat va ser l’embrió del que anys més tard es convertiria en la Fundació Ramon Noguera.

Que el Shopp Out és una iniciativa de caire social que atrau l’interès de les marques ho demostra el fet que cada any hi ha noves empreses que hi participen. Enguany, hi haurà un 25% de noves firmes. Les 44 marques participants s’ubicaran a l’aire lliure, al polígon Mas Xirgu de Girona, on els assistents a banda de moda podran gaudir de gastronomia i també d’oci.

El coordinador de les marques participants, Xavier Alomar, ha posat el Shopp Out com exemple d’iniciativa que fomenta “la col·laboració entre el món empresarial i entitats socials” i ha animat a fer extensiva aquesta filosofia a altres projectes. Per la seva banda, la tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Girona, Glòria Plana, ha agraït a la Fundació Ramon Noguera “el seu compromís social” i ha afegit que amb dotze edicions el Shopp Out s’ha convertit en una activitat plenament “consolidada” a la ciutat.

Seguint l’estela d’edicions passades i amb l’objectiu que la visita sigui una experiència familiar i d’oci per a totes les edats, s’ubicaran diverses foodtrucks amb propostes molt variades, incloses opcions sense gluten. Els treballadors de l’entitat Ramon Noguera gestionaran el Taller Degustació lafundació i el Bar & Terrassa San Miguel, la marca patrocinadora d’aquesta edició. No hi faltarà tampoc la música en viu, amb concerts diaris, activitats infantils, com ara tallers i espectacles a càrrec de les companyies L’Ascènica i La Minúscula, i una zona infantil habilitada com a ludoteca per l’empresa col·laboradora Diverfesta. Els organitzadors estimen que, de mitjana, cada visitant s’està de mitjana unes quatre hores al Shopp Out. Al web http://www.shoppout.cat/ es pot consultar l’agenda d’activitats infantils i de concerts per a tots els públics així com l’àmplia oferta gastronòmica.

Els organitzadors confien arribar als 40.000 visitants de les últimes edicions. El Shopp Out estarà obert de 10 h a 21 h excepte diumenge, que tancarà a les 20h i es mantindran les dues entrades de l’edició del maig: la del carrer Indústria i la del carrer Gerundense (a tocar de Correus).

Gràcies a la col·laboració de Windoor, el Túnel del Vent d’Empuriabrava, tothom que pengi una fotografia del Shopp Out a Instagram amb el hashtag #shoppoutwindoor participarà en el sorteig d’un vol al túnel per a dues persones.

Les firmes participants

En aquesta ocasió, s’estrenen en el certamen les firmes Antonio Miró, Antony Morato i Jack & Jones, en moda d’home; Aurora Mateo, Blue Sea, Coconut, Freequent, Molly Bracken i We Don’t Kill Animals, en roba de dona; Baby Bites, en articles de nen i Curet i Virutas d’Inaf, en complements. Precisament els complements és un dels reclams que es volen potenciar en aquesta edició, que comptarà també amb altres marques com Bissú o les joies lafundació elaborades a la Fundació Ramon Noguera.

Completen el llistat de marques participants Boxley, Fyord i Nàutica, en moda masculina; Fundació Molí d’en Puigvert, Messcalino, Mus & Bombon i Sita Murt, en moda de dona; Diesel, Geographical Norway, Gerome, LTB Jeans, Pepe Jeans, Petrol Industries, Punto Blanco, Raw, Superdry, US Polo Assn i Vans, que fan tan roba d’home com de dona. En calçat, hi seran presents les marques Castañer, Geox, Mascaró, NeroGiardini, Pretty Ballerinas, Stonefly, Timberland i Toni Pons i en moda infantil i joguines, Canada House, Mon Marcel i Eurekakids. De l’àmbit del parament de la llar repeteix la firma Textura, que hi és present des de la primera edició.

El nombre de visitants es multiplica per deu en dos anys

Les xifres del Shopp Out han crescut substancialment des que, l’estiu del 2013, se’n va posar en marxa la primera edició. En aquell moment 4.000 visitants van passar per un espai de 300 metres quadrats on hi havia productes de tres marques. L’èxit de la iniciativa va animar els organitzadors a celebrar-la dues vegades cada any i des de la 6a edició (la tardor del 2015) la xifra de visitants s’ha estabilitzat en unes 40.000 persones. El número de marques ha crescut fins a mantenir-se en una quarantena i l’espai disponible ha acabat sent de 4.000 metres quadrats.

Però, més enllà de les xifres, aquest esdeveniment és una manera d’acostar l’entitat a la societat gironina. La fundació fa 50 anys que treballa per millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual i dels infants amb trastorns del desenvolupament al Gironès. Amb tot, segons les enquestes dutes a terme al Shopp Out, el 2013 només un 15% dels visitants coneixien a què es dedica l’entitat, percentatge que ara ja arriba al 75%.

Les marques del ShoppOut!

Ja us podem anunciar quines marques estaran al ShoppOut:

Antonio Miró, Antony Morato, Aurora Mateo, Baby Bites, Bissú, Boxley, Canada House, Castañer, Diesel, Eurekakids, FreeQuent, El Molí d’en Puigvert, Fyord, Geographical Norway, Geox, Gerome, Jack&Jones, lafundació, LTB Jeans, Mascaró, Molly Bracken, Mon Marcel, Mus&Bombon, Nautica, NeroGiardini, Niuborn, Pepe Jeans, Petrol Industries, Pretty Ballerinas, Punto Blanco, Recycled Art World, Sita Murt, Stonefly, Superdry, Textura, Timberland, Toni Pons, US Polo ASSN, Vans, WeDontKillAnimals

Agraïm els visitants que ens hagin fet costat en aquest Shopp Out de primavera

Les xifres de participació són similars a les de la tardor del 2017

Girona ha donat una resposta positiva, una edició més, al projecte social del Shopp Out, que organitza la Fundació Ramon Noguera bianualment, a la primavera i a la tardor. En aquesta nova edició, les xifres de participació han estat similars a les del darrer Shopp Out de tardor tot i el mal temps. La gerent de la Fundació, Pepita Perich, ha valorat molt positivament aquesta última edició i ha agraït la col·laboració de totes les firmes de moda i de tots els visitants que hi han assistit, esperant que “Girona es bolqui molts més anys amb el projecte social de shopping de la Fundació”, fet que “ens permet seguir tirant endavant els projectes de l’entitat”.

En aquesta nova edició, els visitants han pogut passejar pels més de 4.000m2 d’expositors, on per primera vegada han pogut trobar 40 marques de moda, calçat i complements que han ofert descomptes de fins al 70%. D’entre aquestes marques, 10 d’elles han portat per primera vegada els seus productes al shopping social gironí, que després d’11 edicions ja és un esdeveniment totalment consolidat a la ciutat de Girona. Amb aquesta nova cita de primavera, els organitzadors han aprofitat per reordenar l’espai d’expositors per, d’aquesta manera, aconseguir més espai. També ha estat la primera vegada que una entitat social com la Fundació Molí d’en Puigvert, que gestiona botigues de moda, ha tingut un estand al Shopp Out. Mireia Vidal, la jove dissenyadora de moda de Girona amb show room a Barcelona i a Girona, ha estat la padrina d’aquesta edició de primavera.

El principal objectiu d’aquesta iniciativa és difondre i donar suport a la tasca que porten a terme des de la Fundació, fent visible el col·lectiu de persones amb discapacitat intel·lectual. Per aconseguir-ho, el 5% de les vendes del Shopp Out es destinen a projectes socials que preveuen la millora de les condicions de vida d’aquestes persones.

Després de més d’11 edicions, l’esdeveniment s’ha convertit en una cita obligada on trobar productes amb grans descomptes. Alhora, l’organització també ha potenciat una oferta més enllà de les compres dedicada a l’oci i a la diversió en família amb concerts, tallers i espectacles infantils. Aquesta edició de primavera 10 food trucks s’han instal·lat al recinte del Shopp Out per oferir diferents tipus de gastronomia, entre els quals hi hagut Can Sibarita, que recentment ha guanyat el campionat d’Espanya de food trucks celebrat a Avilés.

Més informació de l’esdeveniment a www.shoppout.cat

El Shopp Out arriba a les 40 marques i reordena l’espai per oferir més productes en la seva 11a edició

El Shopp Out arriba a les 40 marques i reordena l’espai per oferir més productes en la seva 11a edició

La padrina d’aquest any serà la dissenyadora de Girona Mireia Vidal

Una desena de noves firmes de moda se sumen a la iniciativa

El Shopp Out de la Fundació Ramon Noguera, la iniciativa de shopping social més important de l’Estat amb 4.000m2 d’expositors, consolida l’11a edició arribant a les 40 marques de moda. Aquesta edició tindrà lloc del 3 al 6 de maig al polígon Mas Xirgu de Girona i s’oferiran descomptes de fins al 70% en tots els productes. La jove dissenyadora de moda de Girona, Mireia Vidal, en serà la padrina.

En aquesta edició de primavera, la Fundació Ramon Noguera ha apostat per reordenar els diferents espais per tal d’oferir més productes als milers de visitants del Shopp Out. D’aquesta manera, el visitant trobarà un recorregut nou amb l’entrada situada al carrer Gerundense. Com cada any, un dels valors afegits de la iniciativa és que el 5% de les vendes que es facin durant els quatre dies es destinaran a impulsar projectes socials de la Fundació. El Shopp Out obrirà les seves portes el dijous 3 de maig a les 10 del matí fins a les 9 de la nit, un horari que es repetirà el divendres i el dissabte. Diumenge l’horari serà de 10 del matí a 8 del vespre.

Mireia Vidal és la padrina d’aquesta nova edició. Vidal és una emprenedora gironina que amb només 21 anys ha aconseguit obrir un show room a Barcelona i a Girona, i instal·lar oficines a Londres, Nova York i Mèxic. La jove, que està especialitzada en vestits nupcials, va dissenyar fa uns anys un vestit de festa per a la reina Leticia.

El Shopp Out de primavera comptarà amb 40 marques de moda, entre elles peces de roba, calçat i complements de la temporada primavera-estiu. Com a novetat, 10 firmes portaran per primera vegada els seus productes al shopping social gironí, entre les quals hi ha Fornarina, Guess, Mascaró, Met, Nautica, Niuborn, Pretty Ballerinas, Punto Blanco, Toni Pons i la Fundació Molí d’en Puigvert.

En total, les 40 marques que es podran trobar en la 11a edició del Shopp Out seran: Bissú, Bernie Mev, Boxley, Canada House, Castañer, Eurekakids, Fornarina, Fyord, Geographical Norway, Geox, Gerome, Guess, kookai, laFundació, lavand, LTB Jeans, Mascaró, Messcalino, Met, Mi&Co, Molí d’en Puigvert, Mon Marcel, Mus&Bombon, Nautica, Niuborn, Pepe Jeans, Petrol Industries, Pretty Ballerinas, Punto Blanco, RAW, SkunkFunk, Sita Murt, Stonefly, Superdry, Textura, Timberland, Toni Pons, US ASSN Polo, Vans i Visionario. Algunes d’elles han confiat en el projecte des del principi.

També la Fundació Ramon Noguera oferirà als visitants peces de roba i complements que podran comprar a la botiga laFundació, que es troba a les mateixes instal·lacions on se celebra el Shopp Out. Com a novetat, la Fundació Molí d’en Puigvert, que és una entitat social de Palafolls que gestiona botigues de moda, tindrà un estand de moda al Shopp Out.

Després de més de 10 edicions, l’esdeveniment s’ha convertit en una cita obligada on trobar productes amb grans descomptes. Alhora, l’organització també potencia una oferta més enllà de les compres dedicada a l’oci i a la diversió en família amb concerts, tallers i espectacles infantils.

Entre els grups que actuaran durant els quatre dies del Shopp Out trobem Double Chick (dijous a 2/4 de 8 del vespre), The Maria’s (divendres a 2/4 de 8 del vespre), Rita Valero (dissabte a les 12 del migdia), Buena Onda (dissabte a 2/4 de 8 del vespre), Clàudia Céspedes i Albert Huguet (diumenge a les 12 del migdia) i Hnos. Fernández, programat dins del Festival Rumbesca (diumenge a 2/4 de 7 de la tarda).

En clau infantil, la Fundació ha programat activitats perquè els nens i nenes puguin passar una gran jornada mentre els adults gaudeixen dels descomptes que oferiran les firmes de moda. La Minúscula Teatre prepararà un taller de capses i capsetes (divendres a les 6 de la tarda), un de titelles del drac bufador (dissabte a les 12 del migdia), una lectura de contes de dracs de tota mena (dissabte a les 6 de la tarda), un taller de caretes i antifaços de primavera (diumenge a les 12 del migdia) i una lectura de contes de tots colors (diumenge a les 5 de la tarda).

Seguint la dinàmica d’edicions passades, i amb l’objectiu que els visitants puguin passar tot el dia al Shopp Out, s’instal·laran food trucks amb diverses propostes gastronòmiques. Entre l’oferta d’aquesta edició, que augmenta en relació a l’edició de tardor, hi haurà Creperia MariaUnaCrep, Carambola, Can Sibarita, BistroVan, Gela’t, Caravan Racer, Yon Wang Truck, Bar&Terrassa San Miguel –que serà patrocinador de l’esdeveniment– i el Taller Degustació laFundació, els dos últims gestionats pels propis treballadors de l’entitat.

Gràcies a la col·laboració de Windoor, el Túnel del Vent d’Empuriabrava, tothom qui participi al Shopp Out i pengi una fotografia a les xarxes amb el hashtag #lescaresdelshoppout, podrà guanyar un vol per a dues persones. També el concessionari Autopodium de Girona tindrà un estand i promocionarà 30 vehicles Audi Selection Plus, que estaran a la venta durant els dies 4 i 5 de maig.

Sobre la Fundació Ramon Noguera

El Shopp Out va començar el juliol de 2013 amb 200m2 on s’instal·laven les primeres marques que van decidir apostar per la iniciativa social. Després d’uns anys amb una bona acollida de públic, l’esdeveniment ha crescut fins a consolidar dues edicions anuals, que se celebren cada mes de maig i octubre. En la passada edició es va arribar als 4.000m2 de superfície d’exposició i als 40.000 visitants.

 La Fundació Ramon Noguera està especialitzada en la creació i gestió de centres i serveis adreçats a persones amb discapacitat intel·lectual i a infants amb trastorns del desenvolupament. Atén a més de 1.000 persones al llarg de l’any i n’ocupa a més de 400, entre les quals 200 amb discapacitat.

L’altra cara del shopping!

“L’altra cara del shopping”, aquest és el claim de la campanya del ShoppOut per la primavera 2018, que acompanya una imatge fresca, primaveral i divertida. El ShoppOut va més enllà del shopping, té una cara social, una cara divertida, una cara moderna… té totes les cares que li vulguis posar, per això està obert a tothom: famílies, grups d’amics, mares i filles, canalla, parelles, companys de feina… tots hi trobareu la vostra peça de roba, el vostre moment de diversió, la vostra manera de col·laborar amb la Fundació Ramon Noguera…

Us hi esperem del 3 al 6 de maig!!!