Ja tenim guanyadora del sorteig a l’Atempo

Durant els dies de ShoppOut vam donar l’oportunitat a tots els participants de participar en un sorteig per un Menú Degustació per a 2 persones amb Restaurant Atempo, dirigit pel reconegut xef Jordi CruzP

Entraven en sorteig totes les fotografies penjades a instagram i fetes dins del recinte de ShoppOut durant els dies que va durar l’esdeveniment, des de dijous 2 de maig fins a diumenge 5 de maig (fins les 20h). Era imprescindible etiquetar la fotografia amb el hashtag #shoppoutgirona.E

Avui dijous 16 de maig publiquem la guanyadora, que al compte d’instagram es diu @saralittlefamily. Hem penjat vídeos i fotos de com s’ha efectuat el sorteig a instagram i a facebook. Moltes felicitats Sara!

El Shopp Out consolida l’alta participació en la 13a edició

El Shopp Out de la Fundació Ramon Noguera, la iniciativa de shopping social més important de l’Estat amb 4.000m2 d’expositors, ha mantingut la consolidació en la 13a edició, que es va celebrar entre el dijous i el diumenge passat. Més de 30.000 visitants, una xifra similar a les anteriors edicions, van assistir durant els quatre dies en el mercat solidari situat en el polígon Mas Xirgu de Girona.

Pepita Perich, directora gerent del Grup Fundació Ramon Noguera, ha fet una “valoració molt positiva; hem mantingut la línia i les previsions. El dissabte i el diumenge, com esperàvem, van ser els dies de més afluència, estem molt contents per la resposta de la societat ja que Girona s’ha tornat a bolcar un cop més en aquest projecte”. Des de l’organització ja comencen a visualitzar la 14a edició del Shopp Out -de caràcter bianual- que tindrà lloc a la tardor que ve.

Aquest gran mercat a l’aire lliure ha assolit en aquesta tretzena edició la xifra rècord de 45 marques de moda participants, de les quals sis eren noves. El sommelier Ferran Vila, del restaurant Atempo, ubicat a la fortalesa de Sant Julià de Ramis, ha estat el padrí d’una edició que aquest any ha comptat amb més stands de roba infantil.

Concerts, tallers, desfilades i productes ecològics

Sota el lema “A la primavera, la moda s’altera!”, aquesta nova edició del Shopp Out de la Fundació Ramon Noguera ha comptat amb la presència de 45 marques de moda masculina, femenina, roba i joguines per a nens, calçat, complements de primavera-estiu i roba per a la llar, cinc més que en l’edició d’ara fa un any. Destaca el fet que sis empreses han assistit per primer cop a aquesta iniciativa social que, com és habitual, ha destinat un percentatge de les seves vendes a projectes socials de la Fundació Ramon Noguera, entitat sense ànim de lucre que des de fa més de 50 anys atén persones amb discapacitat intel·lectual de la comarca del Gironès. També la Fundació Ramon Noguera ha ofert als visitants peces de roba, calçat i complements que poden comprar a la botiga lafundació, que es troba a les mateixes instal·lacions on se celebra el Shopp Out.

Amb l’objectiu de convertir-se en una experiència familiar i d’oci per a totes les edats, s’han ubicat diverses foodtrucks amb propostes molt variades, incloses opcions sense gluten. Els treballadors de la Fundació Ramon Noguera han gestionat el Taller Degustació lafundació i el Bar&Terrassa San Miguel, que un cop més ha estat la marca patrocinadora d’aquesta edició. No hi ha faltat la música en viu amb concerts diaris, tallers infantils a càrrec de la companyia L’Ascènica i una zona infantil. Com a novetats, enguany hi ha hagut dues desfilades a càrrec de l’agència professional gironina dedicada a la moda i a la imatge PiùBellaModels.

Avui hem inaugurat el Shopp Out 12+1

El Shopp Out de la Fundació Ramon Noguera, la iniciativa de shopping social més important de l’Estat amb 4.000m2 d’expositors, ha inaugurat la 13a edició aquest dijous al migdia i s’allargarà fins diumenge dia 5 de maig al polígon Mas Xirgu de Girona. La inauguració ha comptat amb la presència de Marta Madrenas, alcaldessa de Girona; M. Àngels Planas, vicepresidenta de la Diputació de Girona; Jaume Fàbrega, representant de la Cambra de Comerç de Girona; i Pepita Perich, directora gerent del Grup Fundació Ramon Noguera.

Madrenas ha explicat, dirigint-se als organitzadors, que “no hi ha formes d’agrair la tasca que aporteu. Hi participen 45 marques solidaries i és un èxit”. Per a l’alcaldessa de Girona, “les ciutats no es defineixen amb un tros de territori, sinó amb una barreja de projectes col·lectius, vitals, personals i professionals. Per què una ciutat sigui digne ha de protegir la seva gent i dotar-la d’oportunitats, com ho fa la Fundació Ramon Noguera amb les persones vulnerables”.

Planas ha destacat que “el Shopp Out és una marca més de Girona, ve gent de tota la província. És un shopping familiar, per a tots els públics i està totalment consolidat”. La vicepresidenta de la Diputació de Girona també s’ha referit al treball de la Fundació Ramon Noguera: “Feu molt bona tasca; no només amb el Shopp Out, sinó també amb la inserció en el món laboral dels discapacitats intel·lectuals”.

Perich confia que els assistents “es trobin a gust, gaudeixin de l’oferta i sobretot comparteixin solidaritat. El Shopp Out ens brinda l’oportunitat de fer visibles i de posar en valor les capacitats de les persones de la nostra fundació. Aquest any tenim 45 marques, és un rècord, moltes estan consolidades i estem contents que segueixin el seu compromís amb el nostre projecte social”.

Per a Fàbrega, el Shopp Out “és un exit, fa goig i és fantàstic. S’ha de felicitar l’existència de la Fundació Ramon Noguera, és un instrument perquè tots tirem endavant i tinguem les mateixes oportunitats. Per fer-ho possible, són necessàries les persones i les empreses, ens enorgulleix perquè veiem que hi ha una sensibilitat especial que els fa venir al Shopp Out”.

Aquest gran mercat a l’aire lliure assoleix en aquesta tretzena edició la xifra rècord de 45 marques de moda participants, de les quals sis ho fan per primer cop. Els organitzadors confien superar els 30.000 visitants de les darreres edicions. El Shopp Out està obert de 10 h a 21 h, excepte diumenge que tancarà a les 20 h, i es mantenen les dues entrades al recinte pels carreres Indústria i Gerundense (a tocar de Correus).

El sommelier Ferran Vila, del restaurant Atempo, ubicat a la fortalesa de Sant Julià de Ramis, és el padrí d’una edició que aquest any compta amb més stands de roba infantil. Durant la celebració d’aquest Shopp Out, se sortejarà un àpat en aquest establiment entre totes les persones que pengin una fotografia del Shopp Out a Instagram amb el hashtag  #shoppoutgirona.

Concerts, tallers, desfilades i productes ecològics

Sota el lema “A la primavera, la moda s’altera!”, aquesta nova edició del Shopp Out de la Fundació Ramon Noguera compta amb la presència de 45 marques de moda masculina, femenina, roba i joguines per a nens, calçat, complements de primavera-estiu i roba per a la llar, cinc més que en l’edició d’ara fa un any. Destaca el fet que sis empreses assisteixen per primer cop a aquesta iniciativa social que, com és habitual, destinarà un percentatge de les seves vendes a projectes socials de la Fundació Ramon Noguera, entitat sense ànim de lucre que des de fa més de 50 anys atén persones amb discapacitat intel·lectual de la comarca del Gironès. Les noves marques que s’estrenen en el certamen són: New Balance, en calçat esportiu; Smash i Teoh & Lea, en roba per a dona; Message in the bottle i Petit Oh!, en moda infantil i Elbaboheme, en complements.

Completen el llistat de marques participants Aurora Mateo, FreeQuent, Molly Bracken, Mus&Bombon, Recycled Art World, Sita Murt, Messcalino, Molí d’en Puigvert i WeDontKillAnimals, en moda de dona; Antonio Miró, Antony Morato, Boxley, Fyord i Jack&Jones, en roba d’home; Geographical Norway, Gerome, LTB Jeans, Pepe Jeans, Petrol Industries, Superdry, US Polo ASSN, Diesel, que fan tan roba d’home com de dona. En moda infantil i joguines hi són presents també Canada House, Mon Marcel, Baby Bites i Eurekakids; en calçat, Castañer, Geox, Mascaró, Nero Giardini, Pretty Ballerinas, Stonefly, Timberland,Toni Pons i Vans i en l’apartat de complements, roba interior, de bany i per a la llar hi ha les firmes Textura, Punto Blanco i Mi&Co. Algunes d’aquestes firmes han confiat en el projecte des del primer any. També la Fundació Ramon Noguera ofereix als visitants peces de roba, calçat i complements que poden comprar a la botiga lafundació, que es troba a les mateixes instal·lacions on se celebra el Shopp Out.

Com és habitual i amb l’objectiu que la visita sigui una experiència familiar i d’oci per a totes les edats, s’ubiquen diverses foodtrucks amb propostes molt variades, incloses opcions sense gluten. Els treballadors de la Fundació Ramon Noguera gestionen el Taller Degustació lafundació i el Bar&Terrassa San Miguel, que un cop més és la marca patrocinadora d’aquesta edició. No hi faltarà tampoc la música en viu amb concerts diaris, tallers infantils a càrrec de la companyia L’Ascènica i una zona infantil. Com a novetats, enguany hi haurà dues desfilades a càrrec de l’agència professional gironina dedicada a la moda i a la imatge PiùBellaModels. El públic assistent també tindrà l’oportunitat de degustar productes ecològics Aliments Onyar, un projecte d’inserció laboral del Grup Fundació Ramon Noguera. Al web www.shoppout.cat es pot consultar l’agenda de les activitats previstes així com l’àmplia oferta gastronòmica.

El Shopp Out va començar el juliol de 2013 amb 200m2 on s’instal·laven les primeres marques que van decidir apostar per la iniciativa social. Després d’uns anys amb una bona acollida de públic, l’esdeveniment ha crescut fins a consolidar dues edicions anuals, que se celebren a la primavera i a la tardor. El nombre de marques fa anys que ronda la quarantena i l’espai expositiu, els 4.000m2 .

Presentació de la 13 edició de ShoppOut en roda de premsa

El Shopp Out de primavera arriba a la xifra rècord de 45 marques participants

Sis noves firmes se sumen a aquesta iniciativa social que se celebrarà del 2 al 5 de maig

El Shopp Out de la Fundació Ramon Noguera, la iniciativa de shopping social més important de l’Estat amb 4.000m2 d’expositors, assolirà en aquesta tretzena edició la xifra rècord de 45 marques de moda participants, de les quals sis ho faran per primera vegada. Aquest gran mercat a l’aire lliure, que ofereix descomptes de fins el 70% en primeres firmes, se celebrarà del 2 al 5 de maig al polígon Mas Xirgu de Girona. El sommelier Ferran Vila, del restaurant Atempo, ubicat a la fortalesa de Sant Julià de Ramis, serà el padrí d’una edició que aquest any comptarà amb més stands de roba infantil.

Sota el lema “A la primavera, la moda s’altera!”, aquesta nova edició del Shopp Out de la Fundació Ramon Noguera comptarà amb la presència de 45 marques de moda masculina, femenina, roba i joguines per a nens, calçat, complements de primavera-estiu i roba per a la llar, cinc més que en l’edició d’ara fa un any. Destaca el fet que sis empreses assistiran per primer cop a aquesta iniciativa social que, com és habitual, destinarà un percentatge de les seves vendes a projectes socials de la Fundació Ramon Noguera, entitat sense ànim de lucre que des de fa més de 50 anys atén persones amb discapacitat intel·lectual de la comarca del Gironès. Les noves marques que s’estrenen en el certamen són: New Balance, en calçat esportiu; Smash i Teoh & Lea, en roba per a dona; Message in the bottle i Petit Oh!, en moda infanti i Elbaboheme, en complements.

Completen el llistat de marques participants Aurora Mateo, FreeQuent, Molly Bracken, Mus&Bombon, Recycled Art World, Sita Murt, Messcalino, Molí d’en Puigvert i WeDontKillAnimals, en moda de dona; Antonio Miró, Antony Morato, Boxley, Fyord i Jack&Jones, en roba d’home; Geographical Norway, Gerome, LTB Jeans, Pepe Jeans, Petrol Industries, Superdry, US Polo ASSN, Diesel, que fan tan roba d’home com de dona. En moda infantil i joguines hi seran presents també Canada House, Mon Marcel, Baby Bites i Eurekakids; en calçat, Castañer, Geox, Mascaró, Nero Giardini, Pretty Ballerinas, Stonefly, Timberland,Toni Pons i Vans i en l’apartat de complements, roba interior, de bany i per a la llar hi haurà les firmes Textura, Punto Blanco i Mi&Co. Algunes d’aquestes firmes han confiat en el projecte des del primer any. També la Fundació Ramon Noguera oferirà als visitants peces de roba, calçat  i complements que podran comprar a la botiga lafundació, que es troba a les mateixes instal·lacions on se celebra el Shopp Out.

El padrí d’aquesta edició serà el sommelier Ferran Vila, del restaurant Atempo, ubicat a la Fortalesa de Sant Julià de Ramis. Vila va guanyar l’any passat el concurs al Millor Sommelier de Catalunya.  Durant la celebració d’aquest Shopp Out, es sortejarà un àpat en aquest establiment entre totes les persones que pengin una fotografia del Shopp Out a Instagram amb el hashtag  #shoppoutgirona.

Com és habitual i amb l’objectiu que la visita sigui una experiència familiar i d’oci per a totes les edats, s’ubicaran diverses foodtrucks amb propostes molt variades, incloses opcions sense gluten. Els treballadors de la Fundació Ramon Noguera gestionaran el Taller Degustació lafundació i el Bar&Terrassa San Miguel, que un cop més és la marca patrocinadora d’aquesta edició. No hi faltarà tampoc la música en viu amb concerts diaris, tallers infantils a càrrec de la companyia L’Ascènica i una zona infantil. Com a novetats, enguany hi haurà dues desfilades a càrrec de l’agència professional gironina dedicada a la moda i a la imatge PiùBellaModels. El públic assistent també tindrà l’oportunitat de degustar productes ecològics Aliments Onyar, un projecte d’inserció laboral del Grup de la Fundació Ramon Noguera. Al web www.shoppout.cat es pot consultar l’agenda de les activitats previstes així com l’àmplia oferta gastronòmica.

Els organitzadors confien superar els 30.000 visitants de les darreres edicions. El Shopp Out estarà obert de 10h a 21h, excepte diumenge que tancarà a les 20h, i es mantenen les dues entrades al recinte pels carreres Indústria i Gerundense (a tocar de Correus).

Sobre els inicis del ShoppOut

El Shopp Out va començar el juliol de 2013 amb 200m2 on s’instal·laven les primeres marques que van decidir apostar per la iniciativa social. Després d’uns anys amb una bona acollida de públic, l’esdeveniment ha crescut fins a consolidar dues edicions anuals, que se celebren a la primavera i a la tardor. El nombre de marques fa anys que ronda la quarantena i l’espai expositiu, els 4.000m2.

ShoppOut Brands: les noves i les de sempre!

El Shopp Out compta amb la participació d’una quarantena de primeres marques de moda distribuïdes en pop up stores amb descomptes fins al 70%, amb roba per a dona, home, moda infantil, esportiva, calçat, complements i llar.

Aquestes són les marques que ens acompanyaran al maig:

El Shopp Out reobre avui!

Un total de 40 marques participen en l’esdeveniment social de la Fundació Ramon Noguera amb descomptes de fins al 70%

El Shopp Out torna avui divendres a obrir les seves portes sumant-se a la campanya del Black Friday, després que la setmana passada la pluja impedís l’afluència de visitants prevista. L’esdeveniment social de la Fundació Ramon Noguera, que ofereix descomptes de fins al 70% en primeres marques, i aquesta reedició serà amb descomptes addicionals de fins el 20%, estarà obert fins diumenge en horari de 10h a 21 h (diumenge fins les 19h).

La proposta de perllongar el Shopp Out va venir de la demanda majoritària dels clients que no van poder comprar fa una setmana degut al mal temps i a les pluges. Per això la Fundació Noguera, com a organitzadora del certamen, va decidir obrir un cap de setmana més.

Fins diumenge, a la seu que l’entitat té al polígon de Mas Xirgu, hi seran presents 40 firmes de roba, calçat, complements i parament per a la llar, de les quals una dotzena hi van participar per primera vegada en la 12a edició que es va celebrar la setmana passada (del 15 al 18n de novembre).  L’esdeveniment, que fins ara s’havia celebrat durant el mes d’octubre, s’ha traslladat al novembre per incentivar les compres de cara al Nadal. Com és habitual, un 5% de les vendes es destinaran a projectes socials de l’entitat.

Amb l’objectiu que la visita sigui una experiència familiar i d’oci per a totes les edats, hi haurà diverses foodtrucks amb propostes molt variades, incloses opcions sense gluten, i també es faran concerts i activitats infantils.

DIES: Del 23 al 25 de novembre

HORARI: De 10h a 21h, excepte diumenge que tanca a les 19h

LLOC: Polígon Mas Xirgu (C/de la Indústria i C/Gerundense)

Obrim també pel Black Friday!

Del divendres 23 al diumenge 25 de novembre

+ SHOPP OUT

+ DESCOMPTES

+ BLACK FRIDAY

El ShoppOut es prorroga i tornarà a obrir les seves portes des del divendres 23 al diumenge 25 de novembre aprofitant la campanya del “Black Friday”. Aquesta proposta d’obrir neix de la demanda majoritària dels visitants del ShoppOut, persones disposades a col·laborar, comprar i gaudir de l’esdeveniment, i que no han pogut fer-ho degut al mal temps i les pluges. La Fundació Ramon Noguera, com a organitzadora, ha decidit obrir un cap de setmana més per donar oportunitat d’assistir a tots aquells que encara no ho han pogut fer. Així, el ShoppOut se suma a la campanya del “Black Friday” i reprèn l’activitat el divendres 23 de novembre i fins el diumenge 25 de novembre en horari de 10h a 21h (diumenge fins les 19h) amb descomptes addicionals en la majoria d’articles.