Les marques del ShoppOut!

Ja us podem anunciar quines marques estaran al ShoppOut:

Antonio Miró, Antony Morato, Aurora Mateo, Baby Bites, Bissú, Boxley, Canada House, Castañer, Diesel, Eurekakids, FreeQuent, El Molí d’en Puigvert, Fyord, Geographical Norway, Geox, Gerome, Jack&Jones, lafundació, LTB Jeans, Mascaró, Molly Bracken, Mon Marcel, Mus&Bombon, Nautica, NeroGiardini, Niuborn, Pepe Jeans, Petrol Industries, Pretty Ballerinas, Punto Blanco, Recycled Art World, Sita Murt, Stonefly, Superdry, Textura, Timberland, Toni Pons, US Polo ASSN, Vans, WeDontKillAnimals

Agraïm els visitants que ens hagin fet costat en aquest Shopp Out de primavera

Les xifres de participació són similars a les de la tardor del 2017

Girona ha donat una resposta positiva, una edició més, al projecte social del Shopp Out, que organitza la Fundació Ramon Noguera bianualment, a la primavera i a la tardor. En aquesta nova edició, les xifres de participació han estat similars a les del darrer Shopp Out de tardor tot i el mal temps. La gerent de la Fundació, Pepita Perich, ha valorat molt positivament aquesta última edició i ha agraït la col·laboració de totes les firmes de moda i de tots els visitants que hi han assistit, esperant que “Girona es bolqui molts més anys amb el projecte social de shopping de la Fundació”, fet que “ens permet seguir tirant endavant els projectes de l’entitat”.

En aquesta nova edició, els visitants han pogut passejar pels més de 4.000m2 d’expositors, on per primera vegada han pogut trobar 40 marques de moda, calçat i complements que han ofert descomptes de fins al 70%. D’entre aquestes marques, 10 d’elles han portat per primera vegada els seus productes al shopping social gironí, que després d’11 edicions ja és un esdeveniment totalment consolidat a la ciutat de Girona. Amb aquesta nova cita de primavera, els organitzadors han aprofitat per reordenar l’espai d’expositors per, d’aquesta manera, aconseguir més espai. També ha estat la primera vegada que una entitat social com la Fundació Molí d’en Puigvert, que gestiona botigues de moda, ha tingut un estand al Shopp Out. Mireia Vidal, la jove dissenyadora de moda de Girona amb show room a Barcelona i a Girona, ha estat la padrina d’aquesta edició de primavera.

El principal objectiu d’aquesta iniciativa és difondre i donar suport a la tasca que porten a terme des de la Fundació, fent visible el col·lectiu de persones amb discapacitat intel·lectual. Per aconseguir-ho, el 5% de les vendes del Shopp Out es destinen a projectes socials que preveuen la millora de les condicions de vida d’aquestes persones.

Després de més d’11 edicions, l’esdeveniment s’ha convertit en una cita obligada on trobar productes amb grans descomptes. Alhora, l’organització també ha potenciat una oferta més enllà de les compres dedicada a l’oci i a la diversió en família amb concerts, tallers i espectacles infantils. Aquesta edició de primavera 10 food trucks s’han instal·lat al recinte del Shopp Out per oferir diferents tipus de gastronomia, entre els quals hi hagut Can Sibarita, que recentment ha guanyat el campionat d’Espanya de food trucks celebrat a Avilés.

Més informació de l’esdeveniment a www.shoppout.cat

El Shopp Out arriba a les 40 marques i reordena l’espai per oferir més productes en la seva 11a edició

El Shopp Out arriba a les 40 marques i reordena l’espai per oferir més productes en la seva 11a edició

La padrina d’aquest any serà la dissenyadora de Girona Mireia Vidal

Una desena de noves firmes de moda se sumen a la iniciativa

El Shopp Out de la Fundació Ramon Noguera, la iniciativa de shopping social més important de l’Estat amb 4.000m2 d’expositors, consolida l’11a edició arribant a les 40 marques de moda. Aquesta edició tindrà lloc del 3 al 6 de maig al polígon Mas Xirgu de Girona i s’oferiran descomptes de fins al 70% en tots els productes. La jove dissenyadora de moda de Girona, Mireia Vidal, en serà la padrina.

En aquesta edició de primavera, la Fundació Ramon Noguera ha apostat per reordenar els diferents espais per tal d’oferir més productes als milers de visitants del Shopp Out. D’aquesta manera, el visitant trobarà un recorregut nou amb l’entrada situada al carrer Gerundense. Com cada any, un dels valors afegits de la iniciativa és que el 5% de les vendes que es facin durant els quatre dies es destinaran a impulsar projectes socials de la Fundació. El Shopp Out obrirà les seves portes el dijous 3 de maig a les 10 del matí fins a les 9 de la nit, un horari que es repetirà el divendres i el dissabte. Diumenge l’horari serà de 10 del matí a 8 del vespre.

Mireia Vidal és la padrina d’aquesta nova edició. Vidal és una emprenedora gironina que amb només 21 anys ha aconseguit obrir un show room a Barcelona i a Girona, i instal·lar oficines a Londres, Nova York i Mèxic. La jove, que està especialitzada en vestits nupcials, va dissenyar fa uns anys un vestit de festa per a la reina Leticia.

El Shopp Out de primavera comptarà amb 40 marques de moda, entre elles peces de roba, calçat i complements de la temporada primavera-estiu. Com a novetat, 10 firmes portaran per primera vegada els seus productes al shopping social gironí, entre les quals hi ha Fornarina, Guess, Mascaró, Met, Nautica, Niuborn, Pretty Ballerinas, Punto Blanco, Toni Pons i la Fundació Molí d’en Puigvert.

En total, les 40 marques que es podran trobar en la 11a edició del Shopp Out seran: Bissú, Bernie Mev, Boxley, Canada House, Castañer, Eurekakids, Fornarina, Fyord, Geographical Norway, Geox, Gerome, Guess, kookai, laFundació, lavand, LTB Jeans, Mascaró, Messcalino, Met, Mi&Co, Molí d’en Puigvert, Mon Marcel, Mus&Bombon, Nautica, Niuborn, Pepe Jeans, Petrol Industries, Pretty Ballerinas, Punto Blanco, RAW, SkunkFunk, Sita Murt, Stonefly, Superdry, Textura, Timberland, Toni Pons, US ASSN Polo, Vans i Visionario. Algunes d’elles han confiat en el projecte des del principi.

També la Fundació Ramon Noguera oferirà als visitants peces de roba i complements que podran comprar a la botiga laFundació, que es troba a les mateixes instal·lacions on se celebra el Shopp Out. Com a novetat, la Fundació Molí d’en Puigvert, que és una entitat social de Palafolls que gestiona botigues de moda, tindrà un estand de moda al Shopp Out.

Després de més de 10 edicions, l’esdeveniment s’ha convertit en una cita obligada on trobar productes amb grans descomptes. Alhora, l’organització també potencia una oferta més enllà de les compres dedicada a l’oci i a la diversió en família amb concerts, tallers i espectacles infantils.

Entre els grups que actuaran durant els quatre dies del Shopp Out trobem Double Chick (dijous a 2/4 de 8 del vespre), The Maria’s (divendres a 2/4 de 8 del vespre), Rita Valero (dissabte a les 12 del migdia), Buena Onda (dissabte a 2/4 de 8 del vespre), Clàudia Céspedes i Albert Huguet (diumenge a les 12 del migdia) i Hnos. Fernández, programat dins del Festival Rumbesca (diumenge a 2/4 de 7 de la tarda).

En clau infantil, la Fundació ha programat activitats perquè els nens i nenes puguin passar una gran jornada mentre els adults gaudeixen dels descomptes que oferiran les firmes de moda. La Minúscula Teatre prepararà un taller de capses i capsetes (divendres a les 6 de la tarda), un de titelles del drac bufador (dissabte a les 12 del migdia), una lectura de contes de dracs de tota mena (dissabte a les 6 de la tarda), un taller de caretes i antifaços de primavera (diumenge a les 12 del migdia) i una lectura de contes de tots colors (diumenge a les 5 de la tarda).

Seguint la dinàmica d’edicions passades, i amb l’objectiu que els visitants puguin passar tot el dia al Shopp Out, s’instal·laran food trucks amb diverses propostes gastronòmiques. Entre l’oferta d’aquesta edició, que augmenta en relació a l’edició de tardor, hi haurà Creperia MariaUnaCrep, Carambola, Can Sibarita, BistroVan, Gela’t, Caravan Racer, Yon Wang Truck, Bar&Terrassa San Miguel –que serà patrocinador de l’esdeveniment– i el Taller Degustació laFundació, els dos últims gestionats pels propis treballadors de l’entitat.

Gràcies a la col·laboració de Windoor, el Túnel del Vent d’Empuriabrava, tothom qui participi al Shopp Out i pengi una fotografia a les xarxes amb el hashtag #lescaresdelshoppout, podrà guanyar un vol per a dues persones. També el concessionari Autopodium de Girona tindrà un estand i promocionarà 30 vehicles Audi Selection Plus, que estaran a la venta durant els dies 4 i 5 de maig.

Sobre la Fundació Ramon Noguera

El Shopp Out va començar el juliol de 2013 amb 200m2 on s’instal·laven les primeres marques que van decidir apostar per la iniciativa social. Després d’uns anys amb una bona acollida de públic, l’esdeveniment ha crescut fins a consolidar dues edicions anuals, que se celebren cada mes de maig i octubre. En la passada edició es va arribar als 4.000m2 de superfície d’exposició i als 40.000 visitants.

 La Fundació Ramon Noguera està especialitzada en la creació i gestió de centres i serveis adreçats a persones amb discapacitat intel·lectual i a infants amb trastorns del desenvolupament. Atén a més de 1.000 persones al llarg de l’any i n’ocupa a més de 400, entre les quals 200 amb discapacitat.

L’altra cara del shopping!

“L’altra cara del shopping”, aquest és el claim de la campanya del ShoppOut per la primavera 2018, que acompanya una imatge fresca, primaveral i divertida. El ShoppOut va més enllà del shopping, té una cara social, una cara divertida, una cara moderna… té totes les cares que li vulguis posar, per això està obert a tothom: famílies, grups d’amics, mares i filles, canalla, parelles, companys de feina… tots hi trobareu la vostra peça de roba, el vostre moment de diversió, la vostra manera de col·laborar amb la Fundació Ramon Noguera…

Us hi esperem del 3 al 6 de maig!!!

Presentem la 10a edició de ShoppOut en roda de premsa

Avui hem presentat la 10a edició de ShoppOut a la botiga de moda i complements lafundació.

El Shopp Out, una iniciativa de shopping social on conegudes marques comercials destinen un 5% de les vendes a la Fundació Ramon Noguera, arriba la setmana vinent a la 10a edició. Per a celebrar-ho, el Girona FC ha volgut implicar-s’hi i apadrinar l’esdeveniment, que tindrà lloc entre dijous 5 d’octubre i diumenge 8 al polígon Mas Xirgu de Girona. Els assistents al Shopp Out, que oferirà descomptes de fins al 70% en articles de roba, calçat, complements i productes de la llar, participaran en el sorteig d’entrades per a partits del Girona i de material de marxandatge.

Així ho han explicat aquesta tarda, en la presentació de l’esdeveniment, la directora gerent del Grup Fundació Ramon Noguera, Petita Perich, i Pablo Machín i Albert Mateos, l’entrenador i el responsable de l’àrea social del club gironí, respectivament. “Al Girona FC i a la Fundació Ramon Noguera ens uneixen l’esforç, la il·lusió i l’afany de superar reptes”, ha destacat Perich. “Vosaltres teniu tant mèrit com nosaltres”, ha subratllat per la seva banda Machín. L’entrenador del Girona FC ha animat els ciutadans a visitar el Shopp Out “perquè, rara vegada, les nostres compres tenen destinat un tant per cent a una causa tan bona”.

L’acte també ha comptat amb la presència de Glòria Plana, regidora de l’Àrea de Promoció Econòmica i tinenta d’alcaldia de l’Ajuntament de Girona, institució que dóna suport al Shopp Out des dels seus inicis, i amb Albert Esteve, de l’empresa Sita Murt, com a representant de la quarantena de marques que vendran els seus productes al Shopp Out. Precisament Sita Murt, igual que Textura, és una de les marques que des del principi va donar suport a aquesta iniciativa d’economia social. Esteve ha explicat que, en aquesta edició, cinc noves marques han decidit formar part de la iniciativa.
Entre les novetats del 10è Shopp Out hi ha els espais específics per als més petits, on s’organitzaran activitats infantils al llarg de tots quatre dies. I és que la voluntat de la Fundació Ramon Noguera és que, cada vegada més, el Shopp Out pugui ser una experiència familiar i d’oci per a persones de totes les edats, que combini la compra social amb gaudir d’una jornada agradable.

En aquesta línia, l’esdeveniment comptarà de nou amb aparcament gratuït, amb una variada oferta de restauració i amb un espai de bar i terrassa renovat gràcies a la col·laboració de l’empresa cervesera San Miguel. Entre els productes que s’hi podran degustar hi ha des de creps fins a aperitius sibarites preparats en un foodtruck, i també aliments per a persones intolerants al gluten. No hi faltaran les actuacions musicals en directe, especialment durant el cap de setmana. En aquest enllaç es pot consultar l’agenda d’activitats infantils i de concerts per a tots els públics, que també inclou l’emissió en directe d’un programa de ràdio i un vermut amb música i ball al ritme de swing.

Wifi gratuïta i promocions que ja han començat
A més, i per primera vegada, l’organització posarà a disposició dels visitants una xarxa Wifi gratuïta. Tots aquells que s’hi connectin durant el seu pas pel Shopp Out entraran en el sorteig d’una estada en bungalow al càmping Bassegoda Park i d’una nit estrellada a l’Observatori Astronòmic d’Albanyà. A banda d’aquesta iniciativa i dels sorteigs de productes i entrades del Girona FC, la Fundació Ramon Noguera ja ha posat en marxa altres promocions de vals per adquirir productes de les marques presents al Shopp Out.

El nombre de visitants es multiplica per deu en dos anys
Les xifres del Shopp Out han crescut substancialment des que, l’estiu del 2013, se’n va posar en marxa la primera edició. En aquell moment 4.000 visitants van passar per un espai de 300 metres quadrats on hi havia productes de tres marques. L’èxit de la iniciativa va animar els organitzadors a celebrar-la dues vegades cada any i des de la 6a edició (la tardor del 2015) la xifra de visitants s’ha estabilitzat en unes 40.000 persones. El número de marques ha crescut fins a mantenir-se en una quarantena i l’espai disponible ha acabat sent de 4.500 metres quadrats.
Però, més enllà de les xifres, aquest esdeveniment semestral és una manera d’acostar l’entitat a la societat gironina. La fundació fa 50 anys que treballa per millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual i dels infants amb trastorns del desenvolupament al Gironès. Amb tot, segons les enquestes dutes a terme al Shopp Out, el 2013 només un 15% dels visitants coneixien a què es dedica l’entitat, percentatge que ara ja arriba al 75%.

Sorteig de xecs-regal de 50€

Per celebrar aquesta desena edició, estem sortejant xecs-regal de 50€ a facebook!

Només heu de fer un comentari al post del sorteig i compartir-lo al vostre mur.

Avui ja hem regalat el primer xec-regal. Es tracta d’un val que es pot bescanviar a la popUp de Bissú i l’afortunada que l’ha guanyat és la Carme Mir. Enhorabona!

Ara mateix està en marxa el proper sorteig per a la popUp de Petrol Industries. Si voleu participar-hi, feu clic aquí.